Monday, October 6, 2008

Selamat Hari Raya to every Muslim...

Walaupun dah raya ke-6 tp tak terlambat lg rasanya nak ucap Salam Aidilfitri kat semua yg menyambutnya. Raya kali ni aku sambut sederhana je sebab xde modal nak belanja byk..sigh~

What important is forgiveness sesama Muslim kan. Others are just a bonus after fasting for a month.

There's some bad news on pagi raya. Masa ziarah kubur arwah adik aku pagi raya haritu, tengok plat besi yg ada nama adik aku and tarikh meninggal kena dicuri org. Memang malang nasib org tu..Huhu. Bukan kat kubur arwah adik aku je, kubur yg lain pun ada jgk yg kena curi. Xpasal2 kena buat batu nisan baru. Each one mahal jgk harga batu nisan tu. Memang bodoh org yg curi tu.

Raya kali ni aku x beraya rumah kwn2 pun sbb sibuk lyn org kt rumah n sibuk bawa mak aku p beraya rumah relatives. Sorry la wahai kwn2. Hari ni dah start kls..Huhu sgt malas..sigh~

No comments: