Wednesday, July 23, 2008

Scholarship

Finally, lepas menunggu berminggu-minggu semata-mata untuk $$$ akhirnya scholarship masuk jugak minggu ni. Setelah semua budak2 yang dapat loan finish spend their $$$ on shopping+makan besar+new gadget etc. baru la kami ni golongan-golongan “biasiswa kerajaan” dapat hak kami pulak.HAK? <> List utk sem ni pun dah ada which are shopping+mkn angin+makan2+saving+insurance+semua dah get ready. Tinggal nak spend je.huahuahua..

Macam ni la student life. Pantang dapat $$$ loan/scholarship mesti cepat je nk menghabiskannya. Pastu next sem tunggu lagi duit. Kalau keja pn mcm ni kan besh. Huhu..
Arini aku puasa and disebabkan scholarship dah masuk so ajak geng-geng yang seJPA buka puasa kat pizza hut ler. Pesan bukan main tp at last x abes. That's why orang cakap jangan ikut nafsu. Kan dah dapat dosa membazir makanan. Before that, teman my fren pegi survey cermin mata untuk dia. Sambil dia tengok2, aku pun try la test. Padan jugak muka aku ni kalau pakai cermin mata and teringin nak pakai sebenarnya tapi better be what I am than have 4 eyes. Huhuhu..
Weekend ni dah siap plan nak balik kampung but suddenly ada apa kejadahnya briefing for safety courses untuk final year student. 8am - 5pm pulak tu. Berasap aku nanti macam CIDB briefing aritu. Huhu. Sengaja je nak bagi aku kutuk school banyak2. Tak kira la aku nak balik jugak. Hahaha..
Dah final year ni semangat kat uni become lesser. Ish apa nak jadi ni... Oit dah la skit2 tulis. Penat tangan aku ni. Tuuuuuuuuuutttttttttt..
xoxo

No comments: